Inzamelpunten

Geeft u kraamvrouwen in ontwikkelingslanden ook graag een sprankje hoop op een betere toekomst? Breng dan uw ongebruikte kraammaterialen naar een inzamelingspunt bij u in de buurt! Neemt u eerst even contact op met de betreffende vrijwilliger, om te overleggen over het juiste tijdstip?

Wanneer u op de provincie van uw keuze klikt, krijgt u een overzicht van de inzamelingspunten in uw regio. Klikt u vervolgens op de naam van het inzamelpunt, dan ziet u de contact gegevens.

Materialen mogen ook opgestuurd worden naar Stichting Baby Hope, p/a De Feart 83, 9247 CL Ureterp. Of via DPD of DHL vanaf 4,40 euro naar het servicepunt: Als adres invoeren Balgweg 31, 1764 KB Breezand (Het pakket richten aan Stichting Baby Hope + ophaalbericht naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., het dichtstbijzijnde servicepunt is ViaTim & Paul op de C.J. Colijnstraat 1)