In eerste instantie richt ons beleid zich op het inzamelen van ongebruikte materialen uit kraampakketten om direct de hygiëne tijdens de bevalling te verbeteren en indirect de sterfte onder kraamvrouwen en zuigelingen terug te dringen. Door de tomeloze inzet van onze vrijwilligers en het bestuur, enige sponsoring in natura vanuit het bedrijfsleven en het kunnen meeliften op de bestaande distributielijnen van onze samenwerkingspartners, kunnen wij veel realiseren. Wij hebben geen duur kantoorpand en geen mensen in loondienst. Onze stichting draait volledig op basis van vrijwilligheid, zonder steun van de overheid.

Is er dan nog ergens geld voor nodig? Ja, want het inzamelen en distribueren van materialen naar kraamprojecten is niet ons enige doel. Willen wij de kraamzorg van de projecten die wij ondersteunen met onze materialen echt naar een hoger niveau tillen, dan is financiële ondersteuning onontbeerlijk. Bijvoorbeeld om apparatuur zoals een Hb-meter aan te schaffen, voor de meting van het ijzergehalte bij zwangere vrouwen. Of een kraamkoffer met medische apparatuur voor een lokale verloskundige. Of een couveuse voor Kameroen of zonnepanelen voor een kraamkliniek in Ghana.

U begrijpt dat uw donatie van harte welkom is! Het rekeningnummer van Stichting Baby Hope is NL54INGB0009599914. Alvast bedankt!

Wilt u een groter bedrag schenken, bijvoorbeeld naar aanleiding van de geboorte van uw eigen baby, dan horen wij graag welke bestemming u uw gift wilt geven. Wanneer u een mail stuurt naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op hierover. Alvast bedankt!

Met ingang van 1 januari 2011 bij beschikkingsnummer 72233 toegekend door de Belastingdienst. Direct doneren