Inzamelpunten

Geeft u kraamvrouwen in ontwikkelingslanden ook graag een sprankje hoop op een betere toekomst? Breng dan uw ongebruikte kraammaterialen naar een inzamelingspunt bij u in de buurt! Neemt u eerst even contact op met de betreffende vrijwilliger, om te overleggen over het juiste tijdstip?

Wanneer u op de provincie van uw keuze klikt, krijgt u een overzicht van de inzamelingspunten in uw regio. Klikt u vervolgens op de naam van het inzamelpunt, dan ziet u de contact gegevens.

Materialen mogen ook opgestuurd worden naar Stichting Baby Hope, p/a De Feart 83, 9247 CL Ureterp

(tip: versturen via UPS:  https://www.ups.com/ship?loc=nl_BE#/step1 De stappen volgen, als adres invoeren: De Feart 83, 9247 CL Ureterp en het mailadres van de stichting: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. Bij het afleveren invullen: Aflevering bij UPS Access Point Total Wagenaar Ureterp - dit kost ongeveer 4 euro.

of via DHLforyou voor 5 euro: kies dan voor 9247 BC, Primera Ureterp en het ophaalbericht naar  Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. )